2017. dec 02.

12 karácsonyi dekorációs ötlet - befőttesüvegből

írta: naturvia
12 karácsonyi dekorációs ötlet - befőttesüvegből

Nagyon közel már a karácsony. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem folyamatosan azon kattog az agyam, milyen új dekorációt csináljak az idén, és kinek mi legyen az ajándék.

A dekorációt eddig is magam készítettem minden évben. Most elhatároztam, hogy az idén az ajándékokkal is így lesz. A barátok többségének mindene megvan, miért kapjanak valami olyat, aminek talán nem is örülnek, vagy nem is tetszik nekik. Szerintem egy személyre szabott kézműves ajándék mindenkinek bejön. Legalábbis nekem biztosan... szóval ilyet fognak kapni.

Ehhez gyűjtögetem az ötleteket. Ezek a befőttesüvegből készült karácsonyi hangulatú dekorációk is szuper ajándékok lehetnek.

Nézzétek hát, miket találtam!

Minden ötletnél ott a link (forrás), hogy hogyan lehet elkészíteni.

Jó böngészést!

1. karácsonyi fűszerek befőttesüvegben

2. fenyőfás hógömb

3. sókristályos mécsestartó

4. tobozos mécsestartó

5. nyomdás - hópihés

6. csillogós hópelyhes

7. télapós

 8. meseszép tájképes télapós

9. hópelyhes rénszarvasos

10. zenekedvelőknek

11. lego-s hógömb

 12. csíkos hópihés

Egyik szebb, mint a másik, ugye? 

Befejezésül még néhány ötlet. Ezek csak inspirációk, leírás nélkül a pinterest-ről.

Ennek a bejegyzésnek a képei közül most egyik sem a sajátom. Mindegyik címnél ott található a forrásuk a felettük lévő leírásra kattintva. Az utolsó egyveleg képei - ahogy írtam is - pedig a www.pinterest.com-ról származnak.

Szólj hozzá

karácsony újrahasznosítás diy befőttesüveg ünnepi dekoráció